wtorek, 27 maja 2014

Zobacz co znalazłam...

Skoro to blog kulinarny, więc wpis będzie jak najbardziej na miejscu... będzie dotyczył mojego dzisiejszego zakupu - mleka bez laktozy.

Dzisiaj, krążąc po Biedronce w poszukiwaniu potrzebnych mi produktów, natrafiłam na mleko bez laktozy. Sprawdziłam cenę - 2,69 zł za 1 litr mleka o zawartości tłuszczu 1,5%. Całkiem nieźle. Kupiłam dwa kartoniki na próbę.
Mleko jest bardzo smaczne - mam wrażenie, że jest nieco delikatniejsze ale równocześnie słodsze od normalnego mleka - co dziwne, bo laktoza to przecież cukier mleczny. Tak czy siak, mleczko jest bardzo dobre i z czego jestem bardzo zadowolona, nie mam różnych przypadłości, jak po wypiciu normalnego mleka.
Cieszy mnie fakt, że sklepy wychodzą na przeciwko potrzebom swoich klientów i coraz lepiej wyposażają sklepy, w produkty, które w gruncie rzeczy nie są dostępne "od ręki".




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

PaniKa w kuchni Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template